top of page

Bezoekadres 

Watertoren Assendelft

Communicatieweg Oost 12

1566PK Assendelft

 

Bel  voor advies of meer informatie met Piet Smit via 075 303 06 62 of stuur een e-mail naar psmit@agile-connected.nl.

AGILE_CONNECTED.png

ZAAN

NOTARISSEN

Wormerveer
Telefonie in The Cloud

AGILE 

CONTACT

Bezoekadres 

Watertoren Assendelft

Communicatieweg Oost 12

1566PK Assendelft

 

Bel  voor advies of meer informatie met Piet Smit via 075 303 06 62 of stuur een e-mail naar psmit@agile-connected.nl.

Bedankt voor je bericht, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Deze website is met veel plezier gemaakt door

Renee Vrijman Ontwerp- en adviesbureau & Tekstbureau Karen Brom

TOP

Een bedrijf dat groeit, dynamisch is en werkt vanaf verschillende locaties, heeft behoefte aan een flexibel netwerk. Zo’n netwerk moet mee kunnen groeien met het bedrijf, de personen die er werken en de systemen die zij gebruiken. 

 

Zaannotarissen is daarvan een mooi voorbeeld. 

 

Bedrijfsgroei vraagt om een ‘Agile Connection’

Een paar jaar geleden vroeg Zaannotarissen (toen nog Kurk & Jacobs) om advies en offerte voor het herzien van hun telecommunicatie. Zou het vervangen van de conventionele telefooncentrale de communicatie en de bedrijfsvoering niet een stuk efficiënter maken? En konden ze daarmee de dienstverlening niet stukken verbeteren?

 

Tijdens het adviesgesprek inventariseerden we de wensen en de plannen van de Zaanse notarissen. Het plan: een fusie met een notariskantoor in Wormerveer en zo de beschikking hebben over twee vestigingen.

 

Onze Agile oplossingen

We adviseerden Zaannotarissen om de conventionele telefooncentrale te verruilen voor VoIP (Voice over IP) en de telefooncentrale in de Cloud te brengen. Daarmee is een telefoontoestel niet meer locatie gebonden. Elk toestel dat verbonden is met het netwerk kan in principe overal gebruikt worden.

 

Die oplossing gaf Zaannotarissen de mogelijkheid om voor beide locaties één centrale receptie in te richten. Elk nummer van beide locaties werden zo naar de centrale receptie geleid.

 

Rekening houden met bedrijvigheid

Als de zaken goed gaan kan het voorkomen dat een receptie overbelast wordt. In dat geval is het zaak dat het telefoonverkeer op de afdeling terechtkomt die de beller het snelst kan bedienen. Om die vraag op te lossen richtten we voor Zaannotarissen een keuzemenu in. Het keuzemenu zorgt ervoor dat de beller op de juiste afdeling terecht komt en dat de centrale receptie wordt ontlast.

 

Agile Connected faciliteert groei 

Zaannotarissen bleef groeien en Agile Connected faciliteerde die groei. Het ‘agile’ netwerk dat we voor hen aanlegden zorgt er nu voor dat ze, met nu vier verschillende vestigingen, als bedrijf kunnen samenwerken maar niet overbelast raken. Van locatie Watertoren tot de vestiging in Wormerveer; dit bedrijf werkt perfect samen, alsof ze op één locatie gevestigd zijn.

 

Tot slot

De hele configuratie van dit bedrijfsnetwerk is ‘agile connected’. Dat wil zeggen dat het netwerk aan te passen is aan de bedrijfsvoering (flexibel) en aan de continue veranderingen waaraan een bedrijf als Zaannotarissen onderhevig is.

 

Ook nieuwsgierig naar de mogelijkheden?

Vraag om een vrijblijvend adviesgesprek!

contact
zaannotarissen.png
bottom of page